8 december 2011

Doft av bak

Mitt fynd från outleten i kungsbacka, adventsljusstake från Cult - I love! Fast jag fuskar och tänder alla ljusen samtidigt eftersom jag älskar tända ljus....

Mitt första Yankee Candle - I Love too:) Fresh Cotton och det sprider en behaglig mjuk och mild doft i huset.

Ikväll hade jag inte behövt tända det egentligen eftersom barnen bakade kladdkakor och jag har gjort kalljästa bullar till frukosten på jobbet i morgon, de ska bara gräddas i morgonbitti. Det doftar ganska gott här ändå!

Nu snart hämtas vår gamla soffa av bästa Monkan.

I morgon eftermiddag levereras vår nya soffa....åh vad jag längtar efter att få den på plats!



1 kommentar:

  1. Cult-ljusstaken är suprsnygg!
    Ångrar nu att jag inte passade på att köpa en på rea... Men men...

    Ha en finfin helg!
    Kram!

    SvaraRadera