5 december 2011

Att ha en helg tillsammans med goda vänner

I fredagsmorse körde vi tillsammans med några av våra bästa vänner till Göteborg för en weekend. En efterlängtad ensamtillsammans helg för att ladda om och för att må bra ända in i själen. En feelgood helg.
Vi har verkligen haft det underbart, ätit gott, druckit gott, shoppat, skrattat och haft det allmänt fine. Vädret kunde ju varit bättre, gnistrande snö och kyla hade suttit bättre än kuling och ösregn. Men med utbudet i Nordstan så klarade vi oss en stund ändå, i lördagseftermiddag klarnade det upp och då passade vi på att besöka Grandmas, och jag slog till på ett Yankee candle doftljus, fresh cotton, en tidig julklapp till mig själv. Och det doftar ljuvligt!
Ett stopp i Ullared på vägen hem fick avsluta trippen, ännu lite fler julklappar inhandlades och många är nu klara och kan prickas av på listan.

Idag tar jag ett nytt tag med LCHF kosten, i helgen har jag verkligen ätit och druckit det jag varit sugen på och det ångrar jag inte en sekund.
Just nu doftar det gott från köket, mina LCHF tekakor är nygräddade och står och svalnar, perfekt till frulle i morgonbitti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar