4 april 2011

En härlig dag!

Igår var en sådan dag man minns länge och kan leva på ett bra tag. Jag och bästa vännerna åkte på vår vårliga shoppingtur till Väla. Vi startar tidigt och kommer hem sent. En heldag med massa shopping, god mat och chailatte på Waynes Coffe:) Avslutar gör vi på IKEA. Fick med mig en massa fint hem, nu saknas egentligen bara en ny fin tunika så är jag klädd både till konfirmation och fest som snart går av stapeln. Ett par nya fina jeans stod högst på inköpslistan och de hittade jag i Levi´s butiken. Så fantastiskt sköna och bekväma. Blev mätt i butiken och fick därefter ett eget Curve ID som nu ligger i plånboken. Bekvämt att shoppa jeans nästa gång! Var som en klubbad säl i morse när klockan ringde men jag masade mig upp, åt en liten frukost och tog mig till gymmet, sprang, gjorde situps och "plankan". Trött som tusan efteråt men glad:) Måste prova gymmets kettlebells nästa gång, är grymt sugen på att testa! Brukar läsa Olga Rönnbergs träningsblogg, är grymt imponerad av den kvinnan och vad hon åstadkommit! Dessutom ger hon en massa bra tränings och mat tips! Ett bloggtips!

1 kommentar:

  1. Visst hade vi en härlig dag?! Lever också på det länge! Massor med kramar!!

    SvaraRadera