18 april 2011

Måndag och shopping!






















Den där tunikan från Odd Molly har jag kännt på flera ggr men hängt tillbaka igen, idag provade jag den...och hängde tillbaka den igen..Den är dyr,men rysligt fiin:) Ska fundera ordentligt och sen bestämma mig en gång för alla.

Klänningen från H & M fick följa med hem, perfekt till sommarens alla fester vi är bjudna på. 199:- riksdaler avgjorde saken snabbt. Billig & fin!

Sonen fick mest kläder idag, byxor, tenniströja, badbyxor , hoodtröja och 2 snygga Nike t-shirts. Nu letar jag efter en fin piké i ljusrosa som är tänkt till Jossans konfirmation. Tips?



2 kommentarer:

  1. Snygga plagg och klänningen ser dyr ut, verkligen bra pris!
    Har inte Stadium fina piké?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Det är så synd att O-M ska vara så sketans dyrt.... Superfina kläder, men är det värt det...?
    Jag köper nog hellre lite billigare och mer/oftare ;O)

    Kram!

    SvaraRadera