16 juli 2010

Underbara sommar!


5 dagar kvar att jobba innan semestern börjar igen, ljuvligt!
Ikväll är det bara jag hemma, maken spelar match och ska senare "vakta" inne på kristianstaddagarna fram till 2 i natt, dottern är på stan och sonen med en kompis. Jag vilade ögonen 1 timme i soffan och är nu jättepigg, men inte pigg på att sitta ensam:(
Kanske kan ta en löprunda, det är ju underbart väder ute. Eller hellre sitta på altanen och njuta? Fast det är inte lika roligt att sitta där ute själv...Inget bra på tv heller, ja det är nog lite synd om mig idag:) Har ett gigantiskt tvättberg som ska vikas och sorteras, men hur kul är det göra en fredagkväll? näää, det får nog vänta, det försvinner ju inte precis. Har en ny bok jag kan börja på men den är läskig och jag är ju grymt mörkrädd...haha så den får nog vänta. Nä jag stannar kanske en stund här framför datorn och kikar runt hos er andra en stund.
Skön fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Bra, kan din make vakta vår dotter också tror du???

    Visst kan det väl vara skönt att slappa på altanen själv också? Men man ska klart vara på det rätta humöret för det...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha, jag hittade nog dig på facebook precis! Vi har en gemensam vän nämligen.

    SvaraRadera