22 juli 2010

NÄ:(

Stackars sonen har fått skyhög feber, ont i halsen och har kräkts. Usch i denna värmen är det inget roligt att ligga och vara sjuk. Vi fick ställa in det planerade glassätarbesöket på Glassbåten igårkväll, nu hoppas vi att det fina vädret kommer tillbaka så att vi hinner äta många glassar i Åhus sen.
Sprang en runda igårkväll och nu snart så känns det okej igen, semestern gjorde att jag helt tappade konditionen. Men några varv till så är jag på banan igen:)
I eftermiddag har jag äntligen tid hos Emma för att göra vid mina naglar igen, de ser gräsliga ut så det ska bli skönt att få dem vidgjorda.
Har provat att boka flygbiljetter Bangkok-Krabi med Airasia men tycker att det är lite meckigt, måste boka in bagage och annat som känns som överkurs för mig. Och jag bokar ändå alla våra resor själv via nätet, men här...njae. Måste nog ha hjälp för att fixa detta.
Nu är himlen snart alldeles svart - det kommer nog både åska och regn snart!

Kram Ann-Sofie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar