31 juli 2010

Ledig tid

Det fina armbandet från Tomas Sabo med berlocken "eternity" som jag fick av maken i tisdags, mycket uppskattat. Jag har en ring från TS och är jättenöjd med den!
Maken fick vita, långa rosor av mig, (alltid så svårt att köpa något till honom och kläder ville jag inte köpa nu igen..men han blev nöjd & glad) På kvällen åt vi räkor, gott nybakt bröd och drack vin.

Har gjort 5 bra affärer på Tradera den sista veckan, har ropat hem 5 väggord. Här är det ena som pryder vardagsrummsväggen.


Det andra som finns i köket, nu behöver inte maken ringa mig för att kunna steka pannkakor;)
Dottern har fått ett, och sonen en Simpson figur och det det sista är inte uppsatt ännu. Kul med billiga förändringar!
Idag har maken och jag varit i Åhus och promenerat omkring i 1,5 timme, avslutade med lite förfriskningar nere vid havet, Hur mysigt som helst! Bara vi två, lite ensamtid behövs oxå, även om den inte var så lång. Dottern sover borta några nätter hos en kompis och sonen ska ha övernattnigsgäst ikväll. Snart blir det ett glas rosé och lasagnette med vitlöksbröd!
Kram Ann-Sofie ♥

2 kommentarer:

  1. Åhh, så fint!! Den med pannkakor funderar jag också på till köket, så snygg och kul :)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Egentid behöver man som man o hustru. Men jag tror att många är för dåliga på att prioritera sig själva. Vi är det i alla fall.

    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera