6 mars 2010

Lördag

Idag var jag en runda på stan och shoppade lite, 3 tunikor,( den på bilden hittade jag på Lindex)1 t-shirt och lite underkläder till mig och lite smått och gott till kidsen. En lyckad dag! Kunde handlat betydligt mer, affärerna har fått in supermycket fina vårkläder! Kvar på inköpslistan finns, vita converse, chinos och en snygg jacka.
Ikväll är det 2:a chansen och som vanligt när det är mello så har vi 3 -rätters meny på kvällen. Idag är det sonens tur att välja och då blir det: räkmacka till förätt, lövbiff med pommes och avslutningsvis glass med varm chokladsås....en vanlig svullolördag:)

I morgon ska jag mäta tvättstugan och sen hänga på IKEA:s sida och försöka bygga ihop något fint som vi kan bygga efter. Jag vet hur jag vill ha det, sen får vi se om vi kan lösa det och när det blir.

Nu ska jag fixa till räkmackorna!

3 kommentarer:

  1. Så fin tunika! Jag var bara snabbt på stan och gick inte in i klädaffärer (bara fem minuter på hm).

    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Blev ju en bra shopping dag ju :) Tvättstuga...... =)

    SvaraRadera
  3. Å vilken bra smak din son har! Allt lät jättesmarrigt!

    SvaraRadera