26 mars 2010

Frajdaj!

Maken flög tiiidigt igår morse och har det kanon i Barcelona. Sonen är på bättringsvägen efter en veckas isolering med hosta och feber. Jag har vabbat torsdag och fredag, igår var det ganska skönt att ta det lugnt. Men idag var jag tvungen att göra något, så nu är sovrumsfönsterna och 1 dörrfoder färdigmålade. I morgon ska jag inskaffa vit blank sprayfärg och spraya några krukor till sovrummet. Är det fint väder blir det även röj på altanen.
Nu står snart bakpotatisen på bordet, till det blir det räkröra och lite senare ett glas vitt vin för min del. Ska hämta hem dottern från stallet först bara!
Ikväll blir det finalen av Let´s Dance men till i morgon har vi lånat film. Jag valde New Moon och Trubbel i paradiset så jag tror att även lördagkvällen är räddad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar