19 juli 2007

Lilla kaninen



Jag har blivit ansvarig för lilla kaninen Millan nu när Matte är iväg på scoutläger. Jag ska se till att Millan har rent vatten och mat varje dag och att hon får skutta rundor i trädgården varje dag. Igår sprang hon omkring och jagade en fotboll, det gillar hon.Bytt i buren är även det avklarat.Så jag tror att jag sköter mig...

Ikväll får jag besök, 3 små kottar och en mamma.Ska bli å kul att fika och tjattra lite.Maken har bortamatch i Mjällby och sonen ska troligen följa med och titta.

Jag vann precis en auktion på tradera åt sonen, ett x-boxspel, till hans stora glädje.Nu väntar vi spänt på att paketet ska dimpa ner i brevlådan!

1 kommentar:

  1. Ah, ljuvliga Tradera :) Finns många fynd där, fast ebay är snäppet roligare, iaf om man är barnvagnsnörd som jag *s*
    Hoppas paketet har trillat ner i brevlådan hos er nu!
    Vad spelar din make?
    Kram!

    SvaraRadera