11 juli 2007

Jag ska bli faster och barnen får sin första lilla kusin, Whiii! Grattis snälla lillebror med flickvän! I Januari kommer underverket och vi längtar redan *L*
Målning igår blev: Fönster på övervåning för sista gången och det allra "pilligaste" runt alla andra fönster blev klart...skittrist men klart! Lillebror hissade upp sig i liften och målade lite grann han också.Idag lär det bli fortsättning,för än regnar det ju inte!
3 dagar kvar innan 3 veckors semester väntar och jag lääängtar efter sovmorgon, låång frukost,strand,glass och att få börja läsa Läckbergs "Tyskungen"...mmm, älskar böcker.
Veckohandling ikväll innan dess måste jag göra upp vår "vanliga" veckomatsedel och inspirationen är som bortblåst.Ikväll blir det iallafall grillat,sen får vi se.Just det sen är det ju braiga programmet "What about Brian" ikväll.ILOVE!

1 kommentar:

  1. Åh! Grattis! Jag längtar tills min lillasyster kommer med det glada beskedet, men det dröjer nog ett tag till...
    Visst var katten söt! Hon är pytteliten, finns knappt något att ta på än, ska försöka fota henne bredvid stora katten sen när hon slutar fräsa haha.
    Kram

    SvaraRadera