12 juli 2007


och regnet det bara öser ner........tur att jag är utrustad med regnställ annars kunde cykelturen till jobbet blivit en blöt historia;)

Vad gör man en onsdagkväll i juli när regnet står som spön i backen? Jo man tar på sin myströja,"svänger" ihop en god milkshake,kryper upp i soffhörnet och plockar fram senaste numret av Hem ljuva Hem.Efter att tidningen är utläst tittar man på What about Brian och seeena reprisen av CSI. Resultatet av detta är: morgonmosig mamma som sitter och gäspar på jobbet!

Packningen inför scoutlägret är klar, oh my god vad mycket saker som skulle med...tur att ryggan är stoooor!


Vill ni läsa mer om lägret så finns info här: http://www.jiingijamborii.se/


2 kommentarer:

  1. Hej tillbaks! Vad kul med ett nytt "ansikte"! Nu ska jag kika in hos er och se och läsa lite! :)

    MVH Ulle

    SvaraRadera
  2. Jag är ju inte mycket för sommaren, men liiite värme och MINDRE regn hade varit välkommet...
    Här har precis nya Mama och Damernas värld (som jag glömt avboka) trillat ner på hallmattan, gissa vad jag ska gör ikväll? *ler*
    Kram kram!

    SvaraRadera