9 juli 2007

Här och nu börjar min blogg! Har funderat länge och väl och surfat runt läänge bland många sidor för att hämta inspiration och för att våga;) Nu kör vi!

Måndag och regnet hänger i luften igen...suck.Det spritter i armar och ben på mig och nu börjar längtabort till solen känslan ta över.Jag som lovade mig själv att jag skulle vara nöjd med att bara vara hemma denna sommaren.Men i ösregn och stormvindar? Vem gillar att sitta i Sverige då? Denna veckan är jag på jobbet och det känn helt ok,lite sysselsättning förnöjer;)

Ikväll bär det av till stormarknaden en bit från oss för att inhandla det sista till dotterns scoutläger som börjar på lördag.Pirrigt och spännande för oss alla.8 dagar borta från mamma & pappa kan vara jobbigt..för alla!

2 kommentarer:

  1. välkommen till bloggandets värld då! :D

    Bättre väder är ju lovat, så det ska nog bli lite mysig svensk sommar också. Och hoppas att dottern får det bra på lägret! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Millan: Välkommen till bloggvärlden :)
    Kul att min lilla obetydliga blogg har kunnat inspirera dig *ler*
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera