14 september 2015

Att fylla år ♥





Jag älskar fortfarande att fylla år - trots att jag passerat 40! I fredags kom närmast sörjande och firade mig med finfina paket. Vi åt gott och hade en trevlig kväll. Har beställt fler av Carolina Gynnings underlägg, som tyvärr var helt slut både i webbshopen och i butik, och lagt in en ny beställning på fler Matheus tallrikar.
I lördags blev jag väckt med skönsång och frukost! Bubbel och middag på stan med HELA familjen på kvällen var det allra bästa. Så sällan vi hinner umgås så allihop tillsammans. Vi fick fantastiskt fin och god mat på APTIT. En härlig helg ♥
Söndagen tillbringade vi en stor del av på idrottsplatsen, både i kiosken och brevid plan för att hejja fram våra duktiga P99 killar. Hade bestämt mig för att springa på eftermiddagen, men huga vad jag var omotiverad. Hade 100 olika ursäkter för att slippa...Men jag tog mig i kragen och körde 5 snabba km på bandet på gymmet. Testade en ny maträtt igår, baconlindande järpar med brunsås och potatismos. Supergott och ska absolut göras igen! Kraschade sedan i soffan och vad skönt det är att avsluta söndagen så, med tända ljus, filt och lite tv. Igår såg vi näst sista avsnittet av Broadchurch - vilken avslutning det kommer bli på torsdag!

1 kommentar: