11 september 2015

Kalas och helg igen ♥


Dags för den här frun att bli ett år äldre igen - i morgon. Ikväll kommer de närmsta och firar mig. Tänkte bjuda på chili con carne med sallad och varmt bröd. Jag är ingen tårtmänniska och har därför valt att bjuda på morotskaka och chokladbollar för den som inte gillar morötter:) Morotskakan bakade jag igår kväll så den hinner safta till sig ordentligt. Det doftade underbart under tiden och jag ser fram emot få prova den!
Min present har jag redan fått och börjat använda, en ny vit damcykel! Numera susar jag fram och tillbaka till jobbet. En efterlängtad present.
Maken har köpt hem bubbel och lagt på kylning och beordrat mig att inte laga någon mat i morgon så jag tror minsann att det blir ett besök på stan för oss i morgonkväll ♥ 



Surin Beach februari i år - yes please repris på den tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar