10 oktober 2013

Snart så!

På måndag kommer målarna och gör om övervåningen - whi! Så skönt det ska bli, har aldrig riktigt trivts och kännt att vi fått till det med färger och inredning. Men kanske nu?
Vår gamla säng är nu såld och hämtas ikväll, snart hoppas jag kunna hämta hem vår nya. Ett besök på IKEA blir det i morgon. Lite nytt till barnens nya rum och kanske något nytt till vårt nya rum....?
Vi flyttar verkligen runt där uppe och byter...dottern får vårt rum, sonen får dotterns och vi tar sonens rum..hahah. 



 Ny säng, då vill jag ha lite nya sängkläder. Önskar mig de här i julklapp!


Hittade dessutom finfina kläder som står högt upp på min "villha" lista...Perfekta julklappstipsen! Ja det är faktiskt snart jul....!





 Det här hittade jag på Countrydreams, finfina kläder och snabb leverans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar