29 oktober 2013

BOOZT-helg!

Vilken helg vi haft! Det första jag tänkte när vi satte oss i bilen för att köra hemåt - det här vill jag göra igen! Hoppas få komma med i maj när BOOZT hålls på Mallorca. Det låter ju inte alls fel...:)
Annika och Camilla är två stora inspirationskällor som gjort ett jättejobb med att få allt att flyta på och fungera så bra som det gjorde. De gjorde ett toppenjobb hela helgen för att vi alla skulle må så bra som möjligt.


Vi inledde med kostföreläsning av Annika, superduktig och rolig att lyssna på. Många bra tips & råd.

( bilden lånad från Camilla)
Ett 17 minuters intensivt pass med Annikas man Michael, 17 minuter låter kanske lite men jag lovar att svetten rann och mjölksyran var ett faktum! För att inte tala om träningsvärken som kändes i söndagsmorse....Kul att testa på Crossfit!

SPA med hamam, lerinpackning, fotbad, aromabastu och bubbel med tilltugg i eldrelaxen. Vad vi njöt! Härligt! Efter SPA-ritualen drack vi mer bubbel på rummet och betraktade våra välfyllda goodiebags vi fått och fixade till oss inför kvällen.
 På kvällen var det 3-rätters middag med underhållning, jag lyckades knipa en bild med Camilla..så synd att den blev så mörk. Jag har följt Camillas blogg länge och vad roligt det var att träffas på riktigt och få prata med varandra. ♥

 En rejäl hotellfrukost och jag önskar varje gång att jag orkar äta mer....det finns ju så mycket gott att välja på!
 Innan hemfärd blev det kramkalas i receptionen, här med fina Annika



Hann även kramas med Camilla innan hemfärd ♥


1 kommentar:

  1. Stort tack själv fina du och tack för de fina orden.
    Klart vi ses på Mallorca!
    KRAM

    SvaraRadera