4 oktober 2013

T.G.I.F

Var tar tiden vägen? Visst är det skönt med helg igen men nu är det ju snart 1 vecka sedan vi sprang loppet och det känns som igår..:)
Inte har jag tränat något heller sen i söndags, men i helgen blir det cirkelgym och så ska jag försöka ta mig ut på en löprunda. Längtar faktiskt lite efter att få snöra på mig skorna igen. Fick bilderna och filmsnutten från målgången på Lidingöloppet igår och jag ser ut som en.....köttbulle. Usch inget vackert alls. Varför sätter sig allt fläsk på magen och i ansiktet? För tusende gången tar vi nya tag igen...!





 


Idag är det Kanelbulens dag, äter ni några bullar idag till fredagsmyset? Här blir det goda ostar, såser, räkor och lite vitt vin istället.


2 kommentarer:

  1. Dum fråga kanske men vad menas med cirkelgym?

    SvaraRadera
  2. Ingen dum fråga alls, så här står det som förklaring där jag tränar : Cirkelgym är ett gruppträningspass där du tränar individuellt vid olika stationer / maskiner, under ledning av en instruktör. Fokus ligger på uthållig styrketräning med konditionsträning som en bonus. Cirkeln består av 16-20 övningar för hela kroppen. Träningen passar både för erfarna och oerfarna.

    SvaraRadera