10 juni 2013

Min nya kärlek


Pratar ju så klart om min nyligen inköpta Ipad. Kan man något annat än att älska apples mojänger? Nu ska jag bara fixa apple-tv också. Sen så. Hoppas på att min skal kommer idag eller i morgon, vill ju inte att den ska bli skavd och repad....: )



Underbart väder har HELA helgen bjudit på , jag har tillbringat oförskämt mycket tid i solstolen på altanen. Ljuvligt och behövligt.

Tänkte mig en runda på en mil, men startade för tidigt efter att jag ätit frukost så den fick jag bokstavligen äta upp under hela rundan....inte trevligt alls.
På tisdagkväll får det bli en längre runda, på lördag väntar Malmömilen och jag vill ju såklart springa så bra som möjligt där. Jag hoppas på mulet och 14-15 grader. Perfekt löparväder. Förra året var det 25 grader och sol och många löpare som svimmade, kräktes och ramlade ihop. Inte roligt alls.

Är sugen på att shoppa sommarkläder och fylla på garderoben inför Mallorca resan som närmar sig, många butiker som startar sin REA nu. Får surfa runt lite ikväll och se om jag kan göra några klipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar