9 april 2013

Vinst ♥

Jag hade turen att vinna ett presentkort på Röhnisch hos Åse, så glad jag blev! Nu väntar jag på att det ska dimpa ner i brevlådan. Perfekt nu när Malmömilen närmar sig, jag har länge tittat på Anti-shake tightsen och nu har de ju fått in så snygga jackor också. En råååsa smällkaramell skulle inte sitta fel...!

Light Down Jacket i gruppen Träning hos Röhnisch Sportswear (249631r)Shape Ester Capri i gruppen Running hos Röhnisch Sportswear (269641r)







8 km löpning blev det i söndags, det var jobbigt men inte så motigt som jag föreställt mig. Nu närmar sig milen och jag vill ju gärna klara den under 58 minuter! På torsdag är det spinning/intervall som gäller och kanske kan jag få till ett löppass på lördagförmiddag. Då ska banne mig milen sitta där!

Tänkte att jag skulle titta på Biggest Loser ikväll på play, missade det igår för att jag jobbade.....men vad surt att TV4 lägger ALLT på premium!!! Så sjukt dåligt. Tvi Tvi!


1 kommentar:

  1. Va roligt !! Grattis till vinsten.
    Blir nog inga problem att hitta något ;) Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera