22 april 2013

Premiär!

En händelserik helg med blandad kompott, jag ska inte tråka ut er med att mitt sömnkonto absolut ligger på minus igen. Kommer det någonsin att ligga på plus? Känns som jag blivit lite besatt av tanken att sova....Mina påsar under ögonen är idag stooora och inte vackra på något sätt alls. Men sluttjatat om detta!


 I fredagskväll provade jag det nya stekjärnet, ryggbiffarna blev extra goda :)
I lördags efter en tur på stan med min mammi ♥ så planterade jag lite vårfint i krukorna och sen satt jag en bra stund på altanen och solade. Riktigt varmt och skönt var det!


I går var det premiär för grillen, det är sällan så gott att grilla korv & hamburgare som den allra första gången på våren. Åh vad vi åt och njöt.
Eftersom jag agerat taxichaffis under helgen så tyckte jag att jag kunde unna mig ett glas vin i gårkväll lagom till Maria Wern på tv:n. Bara för att. ♥


Egentligen skulle jag pressat in ett löppass igårkväll efter att vi passat mina söta, gulliga huliganbrorsbarn men kraften tog slut. Sömnbrist och högt tempo gjorde att vi tog en långprommis istället tillsammans. Mysigt! men faktum kvarstår att Malmömilen närmar sig och jag står på samma ställe och stampar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar