20 mars 2013

Borett i Kristianstad

Är du på jakt efter inredning, letar inspiration eller vill du bara gå in i en mysig butik och njuta av allt vackert? Gå in på Borett! Jag lovar att du inte blir besviken, mitt största problem när jag går in dit är att jag aldrig kan välja....så mycket fint! Nu är jag i behov av lite nytt porslin så på lördag får det bli ett besök minsann.
Tjejen som driver butiken bloggar och gör det med en massa snygga, fina bilder och en hemma hos glimt. Gillas!


För övrigt så har vi ännu ingen snöstorm här i den här delen av Skåne och jag hoppas att vi slipper eländet! Jag kom med på mitt önskade cirkelgymspass i kväll så efter jobbet styr jag cyklen mot Friskis & Svettis!






Måste baka fröknäcke i helgen - kom ihåg!

2 kommentarer:

  1. Hejsan, härlig blogg =) Jag tittade in där jätte fina saker ju =) - Hoppas du får en super bra dag, kram.

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket fint, får nog kika lite mer ;) Trevlig helg ! /Pia

    SvaraRadera