27 december 2012

JULEN 2012


Jag är egentligen ingen som tokgillar julen, tycker det känns ganska skönt att den är över för iår, vet inte varför egentligen. Dock är det ju skönt med lite xtra lediga dagar....!







Vi har ätit gott, umgåtts, läst böcker, fikat på stan, tränat och igår var vi hela familjen på bio och såg Sune i Grekland. Mysig jultradition!
Idag har vi trängts med en massa andra på REAN på stan....vilket egentligen är någon riktig REA? Näää, jag inväntar MQ och Donnas REA. Där har de 50% på nästan allt. Då kan man göra fynd!!

Ikväll väntar ett pass cirkelgym för min del, jag hoppas det blir bättre än sist. Efter det passet kunde jag knappt gå på 3 dagar...hehe.


Har skaffat del II i 50 nyanser, den hoppas jag hinnas påbörja senare idag :)

2 kommentarer:

  1. VI har också som tradition att gå på bio tillsammans under julen. Inte kommit iväg ännu men vi ska.

    Hoppas det går bra med träningen och att du kan gå normalt :)

    Jag har första delen i bokserien på hatthyllan. Ska bara läsa ut Modershjärtat först.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar julen men tycker faktiskt att det är ganska skönt att den är över. Kram Anette

    SvaraRadera