13 december 2012

Julbord & julklapp


 Idag har vi -22 grader....kallt så näshåren fryser :)
Den här läser jag just nu, den är bra och jag kan tänka mig att läsa de andra två böckerna också! Har ni läst dem?

Årets julbord med jobbet gick av stapeln igår, på Åhus Strand. Där finns verkligen ALLT...magen stod i fyra hörn när vi åkte hem. Med oss hem fick vi en julklapp, en låda med smått & gott från Ohlssons Ost.

Efter jobbet har jag tänkt att vi ska baka en sats med lussebullar till och kanske göra något litet julgodis. Är sugen på chokladfudge med pistagenötter. Får se vad orken räcker till!


2 kommentarer:

  1. Jag har inte läst boken men jag ska göra det har jag tänkt. Min boklista är lång, för lång.
    Idag fick vi julklapp på mitt jobb. En bra sådan. Brandsläckare, brandfilt och brandvarnare.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga vinterbilder. Kram Anette

    SvaraRadera