11 augusti 2012

Se solen skiner:)


Klockan är efter lunch och tro det eller ej men solen skiner fortfarande!
Har dock inte tid att ligga på stranden och lata mig idag, fotbollsmatcher och väntade gäster tar upp tiden:)

* Lite småplock till förätt: crustader med skinkost, cornicher, vitlöksklyftor, bruchetta med tapenade och olika ölkorvar.
* Grillat kött och några starka korvar och nypotatis i ugn till det.
* Hallonpaj med vit choklad och vispad grädde till dessert...tror vi kommer att bli mätta i allafall!


 Oftast ser min frukost ut just så här, turkisk yoggi, lite funlightsaft, egengjord nötblandning och en näve hallon eller blåbär. Mums!
 Sprang med maken igår och jag fattar det inte, har tränat mycket den här sommaren men jag kommer inte framåt....igår var det ruskigt dålig tid och jag var helt slut. Jag ska ligga på en km tid på 6 min eller möjligtvis 6,03 för att kunna göra ett bra lopp i Stockholm. Nya tag och kanske intervallträning?
 Färska hallon till min hallonpaj i ikväll....återkommer med recept och smakrecension om det blev gott!
Lite grönt på bordet piggar alltid upp!


Happy Lördag på er!


1 kommentar:

  1. Åh vad hungrig jag blev och sugen på att komma ut och röra på mig!!
    Kram

    SvaraRadera