15 augusti 2012

Det är gott med kanelbullar:)


Bakade kanelbullar igår och visst sjutton är det gott? Godast är det när de är nybakta & alldeles ljumna...det lämnar även efter sig en underbar doft i köket.
2 slank ner till kvällsfikat och det var sååå gott.


 Har alltid den här burken stående på vasken med något gott i, det ser så mumsigt ut.
 Tittar man närmare så ser man även mina spiror på kortet....inte vad jag räknat med:)


Fortfarande min favorit här hemma, igår åt resten av familjen pastarester och jag gjorde mig en "varm macka" enligt LCHF. Bara tomaten som saknas. Prova! Recept hittar ni här



Det har sina fördelar med att börja jobba igen, man sover inte halva dagen och missar därmed inte heller det magiska morgonljuset hemma! Vackert.



1 kommentar:

  1. Hembakade kanelbullar är något visst. Och det är så lätt att äta dem tillsammans med kall mjölk.
    Men att ha en burk med kakor på diskbänken hade jag aldrig klarat.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera