8 augusti 2012

Höstnytt!


Idag känns det faktiskt som höst - det blåser och regnar om vartannat. Höstkänslan har infunnit sig och då måste man genast titta på lite höstnytt till garderoben.....


Har ni hittat något ni fastnat speciellt för och bara måste ha till hösten?









Det här är några av mina favoriter som gärna får flytta in i min garderob pronto:)

Bilderna är lånade från H&M och countrydreams


För övrigt så har jag idag rensat städskåpet och medicinskåpet -check!
Strukit världens hög med tvätt -check!
fixat hem fler avsnitt av Heart Of Dixie ( tittar ni på den?) - check!

Nu snart soffhäng och sen ikväll grillning med vänner.



2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt! Koftan och kängorna fastnade jag särskilt för. Ska till Malmö med två komspiar i morgon. VI har alla tre fyllt 40 i år och känt varandra sedan vi gick på gymnasiet tillsammans. Ska bli himla kul! Kanske hittar jag något höstfint.

    Kram

    PS. Är grymt imponerad av din löpning och träning. Bara så du vet! Jag kämpar på med det går så sakta så.

    SvaraRadera
  2. Marina: Tack för dina värmande ord ang min träning! Det går framåt:)
    Hoppas du fick en trevlig dag i Malmö!

    Kram

    SvaraRadera