25 oktober 2011

Tiden går fort

Visst är det så att tiden rusar iväg? Eller är det för att jag blivit äldre jag upplever det så?
Det är måndag & fredag hela tiden.
I går var det 19 år sedan jag & maken träffades på ett uteställe, 19 år.....OMG det är länge sen!

Idag rullar dagen på med middagsbestyr, tvätt, läxläsning och en tur till stallet. Och D.S.H såklart. Får passa på ikväll när det inte är Champions League.
Längtar efter en tur till IKEA, vill köpa nya fina fluffkuddar & mysiga filtar till den nya soffan som snart kommer! Sen slipper vi trängas....gott.

2 kommentarer:

  1. Halloj!

    Kom förbi här via "att vara någons fru" och ville bara kika och säja hej.

    Nej här rusar tiden iväg också. Man blir riktigt rädd ibland.
    Inget CL ikväll, det måste firas ;)

    Hälsningar

    Yohanna

    http://yohannailaspalmas.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Snart är det 20 år sedan jag och maken blev ett par, i mars. Helt otroligt! I helgen som gick var det 21 år sedan jag flyttade hemifrån. Mer än halva livet har jag bott utan mina föräldrar och ändå känns barndomen så mycket längre än det vuxna livet.

    Kram!

    SvaraRadera