6 oktober 2011

Lidingöloppet



Ja, loppet är genomfört & jag överlevde även om det var tveksam ett tag kändes det som...
backar jooo, mer 9km backar och 1 km plan bana. Men det var roligt att uppleva hela dagen, allt ståhej runtomkring och alla som faktiskt engagerar sig och troget står utmed banan och hejjar fram alla oss löpare.

Perfekt väder, 16 grader och sol. Lovely! Givetvis ska jag springa igen, gör om, gör bättre heter det ju. Nästa gång vet jag hur rundan ser ut och var jag kan spurta och var jag måste försöka vila lite. Sen är det ju väldigt trevligt med en weekend med vännerna, hotell, shopping och god mat sitter aldrig fel.


Ikväll är det åter igen dags för stallet, jag veckohandlar under en del av lektionen så slipper jag stå och frysa häcken av mig hela lektionen.

I morgon är det dags för synundersökning på Capio kliniken i Malmö, är inte riktigt nöjd med min syn längre. Jag & mannen gjorde ju en Lasik operation i november 2008 och det känns absolut som min syn har förändrats till det sämre. BLÄ. Är inte alls sugen på att ta på glasögonen igen....

Nu ska jag surfa runt bland massa bloggar, har hittat en hel del nya favoriter som jag försöker följa.

1 kommentar:

  1. Så imponerande! Jag hade aldrig klarat det.

    Veckohandlingen är precis avklarad så nu är det soffan.

    Trist med synen. Får hoppas att det går att ändra.

    Kram!

    SvaraRadera