25 januari 2011

Tisdag


Fick ett par jättefina långa tights i julklapp men känner att det vore bra med ett par korta också.

Nya löparskor är jag verkligen i behov av, får ont i benhinnorna av de jag har, så jag tror inte dämpningen är tillräcklig.
Linnen behöver jag alltid, har fastnat för vitt så vitt får det bli!
Bilderna är lånade från sportamore.se!
Äntligen känns det bättre efter min förkylning, så imorgon är det jag som springer på löpbandet igen. Längtar efter den där riktigt svettiga känslan efteråt.....
Imorgon väntar även en massage på mig, åh det ska bli helt underbart. Det är nästan 2 månader sen sist och min nacke & rygg behöver verkligen "knådas" till ibland.

1 kommentar:

  1. Sådana tights ska jag köpa till våren har jag tänkt, har två långa.

    Massage är skönt! Jag ahr faktiskt ett presentkort på en helkroppsmassage. Fick de ti julklapp och nu ska jag bara bli färdig att boka tid. Är inte så bra på det.

    Kram!

    SvaraRadera