29 januari 2011

Filmkväll!













Lördag idag och maken ska på fest - då passar det perfekt att ha en filmkväll med barnen. De här två filmerna finns nu här hemma och det ska bli skoj att se om de håller måttet?
Vi har köpt hem god glass, maränger, chokladsås och bananer, så ikväll blir det myyys:)
Men först ska det städas, har dammsugning och våttorkning kvar( skittrist), tvättkorgen är tom ( för tillfället) och ska nu hitta sin plats i garderoberna....vilket kan ta lite tid emellanåt.
Har sprungit 1 mil hittintills och ska springa i morgon så 1,6 mil blir resultatet för den här veckan. Både onsdag och fredag har jag varit på gymmet redan kl 07, perfekt. Ingen trängsel och träningen är avklarad innan arbetsdagen har hunnit börja!
I eftermiddag ska jag börja skriva en lista inför resan, vad som behöver inhandlas och hur vi ska packa smartast? Sommarkläderna ska tvättas upp och gås igenom, roligt!
Vad hittar ni på i helgen?

2 kommentarer:

  1. Du kan få min tvättkist nu om din är tom. Här är den "helfull"!

    "I rymden finns inga känslor" har ajg sett och den var bra tyckte jag.

    Va flitig du är med träningen. Jag ligger back känner jag.

    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Åååååååh, vad jag är avis på dig som ska till värmen!!!! Lycka till på bandet idag! :-)
    KRAM!

    SvaraRadera