8 oktober 2010

T.G.I.F

Veckorna går visserligen ruskigt fort men det är ändå fantastiskt skönt när det är FREDAG och man har hela helgen orörd framför sig.
Ikväll är maken på fest med fotbollslaget och jag och barnen vi myser bäst vi kan, massor av tända ljus, god mat & snart Idol och gotte till det.
Har börjat fundera på julklappar, speciellt på vad jag ska önska mig:) Vill gärna ha fina tallrikar att duka med när vi får gäster, cocktailglas, bra att ha både till drinken och till desserten! Nya påslakan, hittade dessutom två snygga lampor på IKEA.....kan nog ganska enkelt fylla på den där listan tror jag. Ett objektiv till min kamera! Men funderar på att vänta och köpa det i Bangkok när vi ändå är där. Måste kolla upp priser!
På måndag är det jag som ringer killen som förhoppningsvis ska fixa vår tvättstuga, en offert och sen hoppas jag att vi kan köra på. En fin tvättstuga hade ju varit en kanonjulkapp:)

1 kommentar:

  1. Ja, det är kanske dags att fundera lite på julklappar snart.
    Jag är lite småförkyld men om jga itne är sämre så ska vi på Zumban i morgon.

    Kram!

    SvaraRadera