5 oktober 2010

Lite nytt

Oj vilken fin dag jag & vännerna hade i söndags på VÄLA. Blev hämtad redan 08 på morgonen och inte förrän 20.30 rullade vi upp på uppfarten igen. En heldag med andra ord!
Hittade både kläder och en del på nya IKEA.
Idag slutade jag redan vid 14 eftersom barnen har studiedag och dagen har ägnats åt att packa upp alla fynd och rensa ut i skåp och lådor. Så skönt och så fint det blev!

Ikväll är det seriestart på 5:an, Sveriges skönaste familjer & DSH...jag sitter bänkad:)



2 kommentarer:

  1. Det där på 5an har jag aldrig sett faktiskt.

    Kul med en Väladag, det var längesedan jag var där. Kanske dags att ta sig en tur.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!

    Hoppas att du gillade Sveriges skönaste familjer. Vi hade i alla fall superkul vid inspelningarna, så jag önskar att det smittar av sig genom rutan.

    Det kommer mera ...

    Ha det gott

    /Nina

    SvaraRadera