17 oktober 2010

Söndag

Söndag & jag är helt slut! Borde ju vara tvärtom, man ska vara utvilad inför en ny jobbevecka:)
Tröttheten beror nog på festen vi var på igår, mycket trevligt men det blev sent och jag kan INTE sova...fattar inte varför? Jag som älskar att sova, men numera vaknar jag senast kl 07 på helgerna. Det stör mig! Känner mig som värsta pensionären:)

Sprang igår, men behöver nog köpa nya skor, får så ruskigt ont i stortårna. Den ena nageln är blå...idag var jag på zumba och nu känner jag att jag har akut vätskebrist..Det får bli några glas vatten ikväll vid tv:n.

Idag köpte jag äntligen en rejäl vinterjacka på Intersport, en svart ( såklart) med pälskrage och lite längre över baken. Skönt, nu återstår vinterskor till sonen sen är vi alla rustade för vintern!
Nu ska jag kika lite på Gossip Girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar