18 februari 2010

Snöstorm

Är evigt tacksam att jag kom hem helskinnad nu ikväll - vilket skitväder! Lyset gick sönder på bilen och det var precis jag undkom en krock på väg hem från affären. Inte lätt att se mig i yran, inte gick det bättre med helljuset på....då bländade jag de stackarna jag mötte!
usch nu vill jag bara att maken och sonen ska komma hem så vi kan sätta oss ner och äta, tända lite ljus och njuta av torsdagkvällen.

Men nu räcker det med SNÖ!!! Efter denna vargavintern MÅSTE det bli en KANONSOMMAR eller hur?

3 kommentarer:

  1. Ja, inte var det kul att köra i kväll. Jag och sonen var på Maxi och det var en hel del snö på vägarna. Får se hur det går att komma till jobbet i morgon. Kram!

    SvaraRadera
  2. Fy vad läskigt med älgen... De är ju så stora, och hamnar lätt i kupén... Vilken tur att det gick bra!

    Håller med ang. snön, nu får det f-n vara nog!! Det måste verkligen bli en kanonsommar :)

    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera
  3. Det är HELT SJUKT vilken vinter vi har. Vi fick ytterligare 7 cm i natt, nu får det fn vara nog.

    SvaraRadera