15 februari 2010

Måndag & ont i örat:(

Kände att en härlig vårbild behövdes när snön fortsätter dala utanför! Är ganska trött på det nu, visserligen är det snart sportlov och barnen är lediga meeeen den har legat läääänge nu.
Har nästan precis kommit hem från Friskis, är helt slut i kroppen och har ont i mitt ena öra och lite i halsen. Jag hoppas på att det inte blir mer utav det. Försöker äta mycket frukt och c-vitaminer varje dag. Blodapelsinerna är vääldigt goda nu!
Snart dags för Familjen Annorlunda, kikar ni på det?

4 kommentarer:

  1. Krya på dej! Hoppas c-vitamin-dosen gör underverk :)

    Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Blodapelsinerna har jag nästan glömt bort nu ju... bra tips. Nu tänkte jag ta mig en vanlig apelsin och lite glass :)

    SvaraRadera
  3. Jaaa! Idag såg jag Fam. Annorlunda. Pappan i familjen i Älvdalen är min nya idol. :-D
    Hoppas du piggnar till och slipper det onda i örat snart! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag är också trött på snön! Nu kan det få bli vår tycker jag.

    Ja, jag tittar på Familjen Annorlunda. Familjen Johanssson är släkt till mig. Min mammas mormor har bott i det huset som dom bor i, så det är lite roligt att titta. Dom är helsköna tycker jag, speciellt pappa Älvdalen =)

    SvaraRadera