14 september 2009

Jag önskar...

att jag haft en riktigt bra kamera så jag kunde visat min underbara ring jag fick av min familj i lördags men eftersom Bengtssonhushållet inte har det så får det bli en lånad bild som jag visar:
Så här ser den ut, dock är den lite "tjockare" och sen valde jag till en diamant mellan barnens namn, jättefint och sitter som gjutet på fingret!


Så många som kom ihåg min dag i lördags och jag blev så glad för alla telefonsamtal, sms och de fiiiina blommorna jag fick! TACK ♥

Idag hämtade jag mitt paket från H & M allt utom kappan får stanna kvar, den var på tok för stor och dessutom krävdes det minst 20 min innan knapparna var uppknäppta:)
Nu saknas det tunikor, koftor, stövlar och en kappa....

4 kommentarer:

  1. Ringen är säkert supersnygg!! Synd att kappan inte funkade, den såg så fin ut. Känner igen det där "nu saknas BARA"... Likadant varje höst (och vår och sommar och vinter...) :-D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en jättefin ring!! En sån skulle jag absolut också kunna tänka mig att ha på fingret! :-)

    SvaraRadera
  3. Superfin ring!!
    Synd på kappan, hoppas du hittar något annat.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh så trevligt med leverans från HM!!! Synd med kappan bara...Ringen är jättefin! Får kolla in den på fredag!
    Kram o grattis i efterskott!
    //Din kära svägerska.

    SvaraRadera