11 september 2009

Fredag

Solen skiner och det ska bli ännu en varm och fin dag, så härligt! Dessutom är det fredag och After Work ikväll, lovely! Tar cyklen in till stan efter jobbet så att jag kan njuta av ett glas vin eller två:)

I morgon blir jag 1 år äldre och kanske lite klokare...vem vet. Trots att det fylls halvjämt ( hur kunde jag bli så gammal så fort?) så firas det inget i morgon. Några vänner kommer över på middag & sällskap och det ser jag fram emot! Nästa fredag kommer de allra närmaste på en bit mat och lite umgänge, thats it. Litet format men mysigt & trevligt.
Givetvis hoppas jag ju på lite uppvaktning från familjen i morgon....kanske frukost på sängen?

Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. After work är ALDRIG fel...

    Hoppas att du får en mysig födelsedag.
    Grattis i förskott!

    SvaraRadera
  2. Grattis en dag i förskott då!

    Ha en bra fredag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen!!! Önskar dig en toppenbra dag!! Hoppas du fått frulle på sängen! Kram! //Jenny

    SvaraRadera
  4. Grattis på din dag!!
    Vi ska oxå ha lite vänner på middag idag för att fira Tobbes 35-års dag. Han fyllde år när vi var på semester.
    Hoppas du fick en god frukost=)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej! GRATTIS end dag för sent! Jag är så dålig på att läsa runt och kommentera just nu. *skäms* Ha en bra söndag! Regnar det hos er med? Kram Maria

    SvaraRadera