10 januari 2009

LÄNGTAN......

Ibland längtar jag galet mycket efter havet, stränderna och de trevliga människorna i Thailand, de ljumma vindarna, drinkarna och semester.



Jonte matar apor på stranden i Aonang

Jag har "fruktstund" på beachen

Jossan matar apor även hon


familjen på väg i vattnet på Poda Island, beredda med bananer för att mata alla NEMO fiskar som fanns där



Nästan hela familjen i plurret:)



"Vår" longtailboat lägger till på Poda Island
Nu lyssnar jag på tvättmaskinens surrande och väntar på maken. Vi ska köra ut och titta efter en GPS till honom. Det lär han behöva i sitt nya jobb....
Ikväll ska vi passa lilla Matilda en stund medans hennes föräldrar kikar på Wallander.
Vad hittar ni på idag?

3 kommentarer:

  1. Jag har varit på gympa med Tilda och sytt gardiner till köket. Just nu väntar jag på Mange, som är i Stackedala på joggingtur (julmaten);)! Sen ska det ätas mellanmål och hålla lugn kväll bara vi fyra, är det tänkt iaf. Vi är lite nyfikna på hur det gick på det nya jobbet! Vi hörs, kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Ikväll blir det soffan. Idag har jag dammsugit, kört till träning, gått i skogen och plockat bort det sista av julen. I morgon är det tävling och jag ska vara funktionär så där går hela dagen. Det var den helgen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ser helt underbart ut, förstår att ni längtar tillbaks//Jenny

    SvaraRadera