10 juni 2008

Internetabstinens:)

Tack för hälsningarna och jodå vi mår bara fint allihop! Vi njuter av vädret som visserligen blivit lite sämre nu men liiite regn kanske det behövs ändå någongång:)
Jag saknar min dator och internet, inte för att tiden eller orken plötsligt infunnit sig utan mest för att skrivbordet är tomt och möjligheten att surfa saknas.
Barnen har sommarlov sedan i torsdags och trivs med det, eller rättare sagt...skolan är slut och Josefin går på C4-läger och Jonte är på fritids fram till midsommar sen är de lediga på "riktigt".
Resan närmar sig och ännu har jag inte börjat pricka av inköpslistan, det enda som är ordnat är solkräm i två varianter och biljetterna. Tror att jag ska ägna söndagen åt att försöka tänka och planera lite....
Ingen skillnad på jobbet - lika mycket att göra och jag fortsätter att vara osocial hemma, luften går ur mig ungefär samtidigt som jag ställer cykeln på uppfarten. Ändå fixar maken både hämtning och lämning av barn, han lagar middag och kör till och från träningar med barnen. Men snart blir det nog bättre, det måste det bli!

6 kommentarer:

  1. C4 lägret har båda våra gått på tidigare. Det var kul tyckte särskilt dottern. Hoppas det snart blir lugnt på jobbet så du inte havererar helt. Lite regn nu hade inte varit fel faktiskt. Hoppas du snart har dator igen.

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att läsa lite från dig. Har du semester snart? Resa får säkert dig att få ny energi. Jag grejar inför student här hemma. Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Åh så gott med sommarlov.
    Här får tjejerna lov på torsdag respektive fredag. Själv jobbar jag bara en vecka till. HÄRLIGT!

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas orken kommer tillbaka snart! Kram från mig

    SvaraRadera
  5. Ta hand om dig så du inte blir helt slutkörd. Gullig make dock som pysslar med barn och hem :)

    Hoppas vädret är bättre på Mallorca när ni snart ska dit.

    kram!

    SvaraRadera
  6. HEJ! I´m back! Ja, från att vara utan internet o telefon, asså. Är avis på er Mallorca-resa, har du plats i en trunk till mig...?

    SvaraRadera