18 juni 2008

Snart.....

semester! 2 dagar kvar på jobbet - långa jobbiga dagar förvisso men det känns ok eftersom jag kan ana vad som väntar nu:)
Har inte börjat packa, inte ens börjat fundera över vad som ska ner i resväskorna ännu. Ikväll har jag lovat mig själv att väskorna åtminstone ska hämtas ner från vinden...
Sonen fyller år när vi är borta och han har hett önskat sig en dator och det ska han få.(en begagnad) men den fyller sin funktion! Igår testade jag den då han sov över hos en kompis och allt funkade utmärkt tills jag skulle surfa ut på Internet.Funkar inte! Tar 3 miljoner år att öppna en sida och efter 1 timmes rådgivning med en kompis så kom vi inte längre.Det är frustrerande, speciellt när man inte är någon datahacker själv. Problemet får lösas när vi kommer hem från semestern.Typiskt när jag nu var ute i god tid....
Nu ska jag hitta en snygg bild på en dator och skriva ut den och klistra upp på något så att vi kan slå in bilden och ge den på plats till honom. Blir ju lite tungt att dra med sig datorn i resväskan;)

6 kommentarer:

  1. Ha det nu så härligt på semestern och lämna jobbet bakom dig :) Jonte blir säkert kanonglad för presenten. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en underbar semester med mkt sol och bad!!!!!

    Ha det så bra! Många kramar Ulle

    SvaraRadera
  3. Åh härligt. :)

    Jag började min semester i dag.... njuuuuter!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Önskar er en superduperbra resa!! Hälsa Jonte ett stort GRATTIS! Kom hem med en snygg bränna nu, Soffan! :)

    SvaraRadera
  5. och inte ett ord om TRÖJTRICKET (fniss)

    Hoppas att ni får en UNDERBAR semester och se nu till att dega, slappa, bada, sola och ha det gött. Du är väl värd det.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. G L A D
    M I D S O M M A R ! ! !

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera