4 mars 2015

Onsdag - mitt i veckan!


Onsdag och lillördag, och nu rusar veckan på! Måndagar har jag inga problem med, tisdagar kan vara lite dryga ibland och sen när man vaknar på onsdagen - så tjoff är det helg igen känns det som! 
Ikväll blir det lite extra gott att äta och dricka, jag ska ut med tjejerna på Friskis och Svettis på fredag så vi tar FREDAG idag istället. Maken har önskat sig pasta till middag, får klura ut något gott under dagen. Ett gott glas vin till och kanske något chokladigt efteråt...
Kanelbullen jag valde framför löpningen i måndags fick jag revansch på igår, 1 timmes cirkelgym och löpning på det. Satt som ett smäck och idag är jag öm i kroppen.
Är fortfarande såååå trött på kvällarna, somnar tidigt och skulle kunna sova runt känns det som. Har ingen ork till alla ideér som frodas i huvudet. När solen skiner vill jag fixa och dona hemma, byta ut och få in nytt. Men orken var är den?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar