26 februari 2015

Studentklänning!

Nu är dotterns balklänning beställd, efter mycket mätande igårkväll hoppas jag nu att den kommer att sitta bra..! Nu återstår studentklänning och kläder till oss övriga i familjen. Sonen slutar nian och ska ha liten bal och behöver kavaj/kostym ändå så det passar bra! En röd fluga till är önskad, själv tror jag att jag satsar på en klänning från Pernilla Wahlgrens kollektion, älskar den jag har. 

Fick pedikyr på semestern och som vanligt är det något särskilt med deras lack - det sitter som berget i flera veckor! Perfekt:) 

Önskar så färgen vi fått kunde sitta i länge, men den försvinner tyvärr alltför fort.

3 kommentarer:

  1. Jag vill höra mer om er resa, var var ni, vad åt ni, slappade mest? Tycker du skriver på ett enkelt och trevligt sätt så jag röstar för fler inlägg:) Tyvärr har du blockat mig på insta, vet inte varför, kanske för att du inte vet vem jag är, att jag sällan kommenterar... Ha det bäst! /Fia

    SvaraRadera
  2. Hej! Kommer ett längre inlägg om resan, lovar😄 Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om och då dröjer inläggen, men så roligt att ni är några som uppskattar mina rader!
    Oj visste inte att jag blocket dig, tog bort en massa konton innan som jag inte kände till. kan du lägga till mig igen så släpper jag in dig😄 kram

    SvaraRadera
  3. Ja Filippa slutar nian och ska också ha bal.... Hon har tittat på olika sajter och det finns ju mängder med klänningar! Men herrgud ni har ju verkligen fullt upp med två som "går ut" :)
    Pernilla W har ju jättemycket fint så det tror jag blir toppen !

    Ha en fin dag, Kram P

    SvaraRadera