12 december 2014

Julgalan 2014


Igår bjöds vi alla på jobbet på julgalan på arenan, mycket bra och vilket ös:) 3000 hoppade, dansade och sjöng med. Lena Philipsson, Timbuktu, Ace Wilder, Lasse Berghagen, Uggla, Ebbot, Petra Marklund och Bo Kaspers underhöll oss och idag är jag TRÖTT.... hehe.
Äntligen har jag bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på nyår, hoppas den passar. Visar när den anlänt. Om den anländer.....vi har stora problem med att få rätt post, vi får fel post dagligen och just saknar jag mina affischer från Fotografiska som jag misstänker har hamnat fel....
Happy Friday vänner ♥




Lånade bilden från Kristianstadsbladet.

2 kommentarer:

  1. Åååå trevligt! med julgalan alltså, ej försvunna affischer... Hur blev det med huset ni tittade på?

    SvaraRadera
  2. affischerna är förhoppningsvis på plats hemma hos oss senast onsdag( försening på posten). Huset, jo det var jättefint och det blev budgiving vilken vi drog oss ur. Vi sitter ju liksom inte i sjön just nu, dessutom var altanen i fel läge så det var inte 100% vilket det måste vara om vi ska flytta!

    SvaraRadera