25 september 2013

Hösttrött?


En trött fru och mamma, finns det hösttrötthet? I så fall har jag det..:)
Hösten är skön på det viset att många "måsten" försvinner och det finns mer tid & utrymme för att kura i soffan under filten, dricka te och äta något mumsigt.

 Bild från löprundan igårkväll - magiskt vackert ute! Det var nog sista rundan innan loppet på söndag, tror jag. Känner mig extremt trött och sliten i kroppen idag efter mina 9,3 km igår. Rundan igår gick bra, bra fart och det kändes gott hela rundan. Idag känner jag mig som mellan 90 och döden..
Ser fram emot Stockholmshelgen, god mat och trevligt sällskap i 3 dagar är inte alls dumt. Loppet det går som det går.

Ikväll blir det Bonde söker fru och äppelkaka med vaniljsås

1 kommentar:

  1. Säger desamma, men de blir ju så mörkt tidigt nu så då kommer tröttheten fortare, men jag har även varit trött dagtid så då undrar man som sagt!
    Bra att du påminde om Bonde :)
    Kram

    SvaraRadera