18 augusti 2013

Söndag

Då börjar allvaret på riktigt i morgon då - skolan börjar igen. Och med det alla rutiner, tider att passa och trixande för att få ihop middag till alla varje dag..Inte alltid så lätt.







Av bildern att döma kan man tro att jag bara ätit och druckit hela helgen...och det har jag inte.Bara nästan....
Jag har faktiskt även sprungit, 25 grader varmt och det kändes som att springa i en bastu...BLÖRK! Dessutom har jag hunnit med att titta på några avsnitt av True Blood, men njae jag vet inte. Jag är inte helt övertygad ännu! Suits däremot gillar jag. Har ni sett?

Träning och lite mindre kolhydrater ger resultat, om än på en ganska lång period så har 3 kg försvunnit. Och min mage mår bättre och bättre. Kesoplättar med kesella och bär är min nya favorit, mättande och supergott! Bakade även ett GI-bröd idag, lite grahamsmjöl i annars endast nötter och linfrö och frukt, superdupergott.

Nu, disk från vår Tacokväll och sen fler avsnitt av Suits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar