28 februari 2013

Tillbaka!



Fru Bengtsson har landat och är back on track:) åtminstone till en del!
Vi har haft det underbart på alla sätt och vis, fint väder, varmt, god mat, ja allt man kan tänka sig. Vi landade i tisdagsmorse 06.30 och jag är trött, så trött. Somnar tidigt och vaknar ännu tidigare... 04.00 närmare bestämt. Men det brukar rätta till sig efter några dagar. Jag hoppas få sova lite mer i helgen som kommer.Om det blir fler resor dit så blir det direktflyg, aldrig mer byte...det är för jobbigt och tar för lång tid!
Just nu är det tvätt precis överallt, jisses vad 16 dagar på resande fot kan dra med sig smutstvätt! Ikväll körs den sista maskinen sen är korgen tom..!


2 kg + och faktiskt på ett sätt skönt att komma hem och börja ta tag i maten och träningen igen, jag mår bäst av att röra på mig och äta någorlunda bra. Mitt mål är att träna något 4 dagar/veckan. Nu ska jag ta tag i löpningen och mitt mål att springa 1,5 mil den sista april på en någorlunda tid. Det är bäst att sätta igång!

Återkommer med bilder, så fort jag har fått ording på alla foto vi tog.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar