5 februari 2013

BAR-B-KO

Ett vad i somras med kompisar om vem som skulle vinna fotbolls-EM blev en kväll på BAR-B-KO i fredags. Maken förlorade vadet så han stod för kalaset...dyrt men ruskigt gott och Kristianstads bästa restaurang om jag får välja. 
Jag valde dagens fångst, vilket var lax med pilgrimsmussla, potatis och en god sås till. Vi åt 21.30 så då passade fisk allra bäst tyckte jag, inte så tungt att äta så sent.
Inga bilder på den fantastiskt goda maten men fick dock till en något suddig, dålig mobilbild på drinken vi drack innan maten, Sugardaddy :)



Efter maten och när restaurangen stängde förflyttade vi oss bort till Bishops Arms, fullsmockat med folk och trevligt. Vi summerade kvällen som väldigt trevlig och att det är synd att man inte tar en kväll på stan oftare!


För övrigt så har jag fyllt en av 4 resväskor ikväll! More to come....

2 kommentarer:

  1. Meeeeeeeeeen så nära vi bor!!! Kan ju vinka till dig!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Meeeen, gör vi?? Så så roligt, vinka vinka så jag ser!!!

    Kramen

    SvaraRadera