3 februari 2013

Sista söndagen


innan avresa alltså :) Jobbar sista måndagen i morgon på ett bra tag. Tre måndagar framöver kommer jag att vara på varmare breddgrader. 
Jag älskar att gå på SPA, att få massage, ansiktsbehandling, fotmassage jag gillar allt...som känns lite lyxigt och som gör att jag mår bra. Här hemma unnar jag mig nästan aldrig behandlingar, för att det är dyrt och för att jag blir snål när det väl gäller. Då kommer jag på 1000 andra saker som jag hellre gör för just de pengarna som en massage kostar.
Men i Thailand kostar det ingeting att ta olika behandlingar, en massage brukar kosta 300 baht, dela med 5 så har du ungefär vad det kostar! Det första jag ska göra när vi kommit fram är att ta en footscrub, mina fötter ser bedrövliga ut. Scrubben kommer göra dem gott!


Har man extra pengar över ( typ vädigt mycket) kan man boka in sig på Aman resorts  på Bali.







Tjohoo, snart är jag i värmen igen!

För övrigt så var på fancy schmancy restaurang i fredags mer om det en annan dag...!



3 kommentarer:

  1. Lyllos dig säger jag bara :)
    Men du har säkert ett slitet jobb när du jobbar men sen är de bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska ha massage VARJE dag!! Så det så!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är mitt mantra också, massage VARJE DAG :) because im worth it!

    SvaraRadera