1 november 2011

Besviken

I mars köpte dottern biljetter till Rihannas konsert på Malmö Arena, igår var det äntligen dags!
40 min innan konserten ska börja ställer hon in - sjukdom....och ridå ner.
Nu väntar vi på om det blir en ny konsert eller det blir pengarna tillbaka.

Höstlov för barnen och jag jobbar på, slutar lite tidigare på torsdag eftersom dottern fyller 15 år och fredag är jag LEDIG.

Har nu bestämt oss för vilket soffbord vi ska ha till vår nya soffa, beställde det i fredags och tror att det blir superfint. Ett Ekbord i njurform.



3 kommentarer:

  1. Ja du, besvikelsen var stor i går kväll och jag kan inte låta bli att känna mig lite skeptisk till "sjuk". Det kommer alltid rykten, så är det, och på ena sida står det utmattad, på en annan influensa och på en tredje skvallras det om festande med tequilla i Oslo...Hoppas det blir ett nytt datum satt.

    Här blir det lov för alla nu men sonen åker till Skövde på handbollscup på torsdag-söndag så honom ser vi inte så mycket av.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Supertrist med inställd konsert, och så nära inpå... Hoppas det bli en ny konsert. Min bror med sambo är i Globen ikväll, så nu är hon tydligen frisk igen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt. Då förstår jag att ni blev besvikna.

    Men vilken UNDERBAR soffa! Där får hela familjen plats och lite till ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera